Vecka 19

Bästa helgen i år utan tvivel!
 
 
Fredag: Hade mitt sista matteprov (förhoppningsvis, med lite otur så kan jag bli utlottad till att ta en muntlig examen). Provet gick bra och jag gick därifrån med en kropp som kändes 25 kg lättare. Resterande del av dagen tillbringades naturligtvis med Ramses.
 
Lördag: Det var egentligen ett bara ett sammanträffande. Att jag skulle tatuera över min ärrfyllda arm på samma dag som jag för två år sedan blev inlagd för mani. Tatueringen var en "grattis till att du gjort allt du sa att du skulle göra sista året". Det var mässa i stan och jag mailade en kille vars stil jag föll pladaskt för. Jag sa åt honom att om han bara kunde dölja all skit som var på armen, så fick han göra vad han ville. Han skickade efter några dagar tre förslag och ett av dom - i modiferad form smyckar nu min arm. Det tog 7,5 timme (hela tattisen är prickad med en nål) och det är nog få gånger jag gått till en bankomat och tagit ut €600 utan att blinka och tänka över det.
Framförallt så känner jag mig FRI (och 25 kilo lättare). Första gången sedan högstadiet som jag kan gå i kortärmat utan att dölja, sminka eller lägga handen över de värsta ställerna. Sjukt värt pengarna!
 
Söndag: Fick tillbaka min katt, som ska bo hos oss över sommaren och hon kände igen mig!
 
 

Kommentera här: