Förra helgen!

Förra helgen blev faktiskt identisk med samma helg förra året. http://jagbaltazar.blogg.se/2016/june/helgen.html
 
Firade M's födelsedag och vidare efterfest. Var hemma runt 8 på morgonen. Helt underbar efterfest och kärt återseende med gammla nära och kära. Jag har ju varit så antisocial sista halvåret, så det var skönt att komma ut och leva livet. Men kvällen var nästintill identisk med förra årets helg!
 
Någongång mitt i natten ringde jag förresten Ramses och skrek "Jag skiter i det här! Jag ska ta tillbaka mitt gamla liv!". Kom hem och sov två timmar och var därefter i förvånandsvärt bra skick, frams till kvällen, så jag började nyktra till.

Resten av helgen tillbringades naturligtvis med Ramses. Fina tider helt enkelt  :) På lördag är Ramadan över (in'sha'allah), tror vi bägge längtar tills vi kan tafsa på varandra igen, haha!

Kommentera här: