Jag lägger pussel!

Det är mycket som ska falla på plats nu.
 
PRÖVNINGAR: Ska jag tenta upp både Matte A och Svenska B? Egentligen finns inte tillräckligt med provtid.
 
SEMESTER: Det är svårt att ansöka om semester när jag inte helt vet; när, var, hur?
 
LÂROPLAN: Har redan sett att Matte A kursen här skiljer sig från den i Sverige. Vissa saker är lättare, annat är svårare.
 
VILKEN MATTEKURS? Den stora frågan som ingen verkar veta svaret på. Jag hoppas att det är Matte 1a, men jag tror nog att det faktiskt är Matte 1b
 
BÖCKER: La ut en annons på den lokala gruppen för svenskar, angående lån av mattebok.
 
RESA: Jag ÄLSKAR Jämtland av hela mitt hjärta, men det är verkligen världens ände och inte helt lätt att ta sig till. Så blir det ju också extra komplicerat av att jag vill klämma in så mycket som möjligt under resan. Den preliminära planen går genom Trondheim (hälsa på ex-roomie) och vidare med tåg över gränsen.
 
Många lösa trådar, men det verkar som att allt ovanligt enkelt börjar att falla på plats. LÄNGTAR! Till världens bästa Norge och världens finaste Jämtland.

Kommentera här: