Världens dyraste öl

Ca kl 19.00 på torsdagskvällen klev jag av flygbussen vid Dronningsgate i Trondheim och möttes av Galning aka ex-roomie.
 
Jag fick då två frågor;
 
- Vad är din budget? (Svar: Jag fick lön igår!)
- Ska vi inte bara ta oss EN LITEN öl innan vi går hem?
 
Kl 04.00 finner jag mig själv på hennes hallgolv och kan inte för världen få av mig skorna/skosnörerna - men till mitt försvar så har jag svårt för det i nyktert tillstånd. Allt löste sig med hjälp av en sax! Ja, jag blev klippt ur mina skor.
 
Vi vaknade ganska tidigt på fredagsmorgonen och hela helgen hittades spår från torsdagens bravader. Blandannat en bild på mitt bröst skickad till Bror (!?). Galningen skulle egentligen följt med mig till Östersund på lördagen, men jag tror vi bägge är glada för att hon backade. Hon har dock hotat med att flyga hem med mig nästa måndag istället.
 
Världens dyraste öl ja! Klickade mig in på banken när jag börjat nyktra till vid sisådär 19.00 kvällen efter. Först trodde jag ju inte att det var så farligt, men så fick jag den briljanta idéen att kolla på transaktionerna INNAN midnattt.
 
Utan tvivel världens dyraste BARA EN ÖL - 1500 norska laxar! (ni kan föreställa er fylleångesten)
 
 
P.S Torsdagsnatten bjöd på ett #nofilter - tema. ALLT och jag menar verkligen ALLT kom fram den natten.
 
<3 Room.mate love
 
 
Bildresultat för hell gods expedition

Kommentera här: