Avtentad

 
 
Varit dåligt med uppdateringar denna vecka, tiden har helt enkelt räckt till. I början av den här resan var jag ganska duktig på att skriva i min analoga dagbok, men även där jag halkat efter. Men jag har fyra timmar på tåget på söndag till mitt förfogande. 
 
Idag tentade jag av Svenska B och Matte A, har ingen bra känsla alls. Efteråt gick jag och inhandlade allt jag saknar, vilket betyder: godis,messmör,tunnbröd, dammsugare och viktigaste av allt-  norrlands pölsa. Ska försöka få till en till shoppingrunda innan jag far, behöver renkött, snus och getost. 
 
Så tog jag mig en promenix genom stan mens jag pratade med ex-maken och efter 50 minuter hade jag hamnat utan för farfars dörr. Där har jag hängt fram tills nu. 
 
Min syster med familj är på andra sidan länet, så det är helt tyst i huset för första gången någonsin. Kvällens middag består av trocadero och dillchips, mens jag panik8stickar vantar till farfar.
 
Jag längtar hem vilket är en högst ovanlig känsla. Inte för att "hem " nödvändigtvis är så mycket bättre. Jag har det bra här, får käka god mat och träffa syskonbarnen och farfar hela tiden. Jag vill hem för att livet är så förbannat kaotiskt nu och jag känner hur jag börjar tappa greppet. Jag vill hem för att det är lättare att gömma sig där.
 
 
 

Kommentera här: