Countdown - BROR!

Min kära vänner, om en vecka händer det - Bror kommer till stan! Och jag längtar så mycket att jag bara vill hoppa upp och ner av glädje! Jag ska erkänna att jag faktiskt inte kommer ihåg hur länge sen det var sist vi sågs, men jag skulle tippa på september?! I morse vaknade jag av ett meddelande där han frågade om jag ville ha patxaran (slåbärssprit - direkt från separatistiska Baskien) och förövrigt både min favvis-spirt och ice-breakern som en gång i världen sådde fröet i till våran vänskap :) Han undrade också om han hade berättat att han skulle komma nästa tisdag (typ fjärde gången han frågar)
 
Vet fortfarande inte vart han har tänkt att bo, men hans ankomst möts av dålig timing måste jag säga. Dagen efter har jag möte min psykiatriker för första gången på flera månader, haha.
 
Längtar. Längtar. Längtar.
 
Och för första gången någonsin - jag bjuder på en bild som jag faktiskt är synlig i! Bilden är från en resa jag och Bror gjorde till Island med en hög andra, kanske var det 2014? Kommer iallafall ihåg att det var vinter, kallt och att flygbiljetterna var galet billiga, haha.
 
Hallgrímskirkja, Reykjavík
 

Kommentera här: