HÅKAN (i väntans tider)

 Och det piiiiiirrar och kryper i kroppen! Som dagarna innan ett sommarlov - så nära, men ändå så långt bort.
Snart smäller det.
Håkan!
Håkan!
Håkan!
 
Är i Norge och konserten har flyttats, något som gör mig ännu mer exalterad. Från en stor utomhusarena in till en sluten och mörk konsertlokal. Jag har tidigare bara sett Håkan på stora utomhusscener, så att få uppleva honom på en intimkonsert ska bli så spännande. För många år sedan var jag och såg Lars Winnerbäck på samma scen, jag tror vi var max 3000 pers och det var en av de bästa konserterna jag varit på i hela mitt liv.
 
Det pirrar över helt! När slår klockan sju imorgon?
 
Jag insåg plötsligt att jag inte sett Hellström live sen Hultsfred. En våg av åldersnoja svepte över mig.
Dels för att det måste varit minst 10 år sedan.
Dels för att jag faktiskt är så gamal att jag kan säga att jag hängde på Hultan!
 
 
Håkan och Hångel!
Jag hoppas på hångel i helgen.
Och såvida inte jag och Ramses börjar bråka om något i helgen,
VET jag att denna helg kommer bli
HELT FANTASTISK!
 
https://www.youtube.com/watch?v=0Cb9MV2PZog
 
 
 
 
 
Bildresultat för håkan hellström sjömanskostym
 
Känner mig ännu äldre när jag plockar ut en bild på honom i sjömanskostym, haha!
Jag har faktiskt tafsat på hans scenkläder, Yran 2001. 
Det var magiskt och för några veckor var jag cooolast i byn.
 

Kommentera här: