Glad Påsk!

Högskoleprovet gick okej - eller snarare som förväntat. 
 
I övrigt blev det kära återseenden i Lund och Växjö (sååååå underbart att få vara tillbaka i mitt älskade Småland)
 
Situationen mellan mig och Ramses har utvecklat sig lite också. Vi är tillbaka på handhållning och börjar närma oss gråzonen vad gäller fysisk beröring. När jag var i Sverige hördes vi av hela tiden. När han var till huvudstaden för att klirra nytt pass pratade vi flera gånger per dag i flera timmar - trots att han var hos flickvännen. Han ändrade sitt flyg hem tidigare, så att vi skulle få träffa varandra innan jag drar. Samtidigt har jag insett att Ramses är ett klassiskt exempel på en som både äter kakan och försöker spara den.
 
Stickningen har jag avancerat i också - nu sist ett par strumpor och Ramses håller på att pusha mig till att börja sälja mina grejer (men vad vet han om garn och hantverk?)
 
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få sluta för dagen. Drar direkt till flygplatsen och det bär vidare av till London. Ingenaning om vad jag ska göra när jag kommer fram för jag får inte tag på Habiba och har ingen aning om vart hon bor.
 
TVÅ GLADA NYHETER!
 
- Grymt stor skatteåterbärning (största någonsin!)
- Jag ska börja plugga psykologi till hösten!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
GLAD PÅSK!
 
 

Kommentera här: