Hyperaktiv

Har den där känslan. Den där känslan när jag känner att mina fingrar bara vill springa ikväll och skriva all världens vackra ord. Måste hejda mig själv.
 
 
Imorse vaknade jag av en känsla av total förtvivlan. Tanken på att kugga är skräckinjagande, sistan tentan. VILL BLI FÄRDIG!!!! Har jobbat supereffektivt hela dagen, tror faktiskt jag kommer fixa det, menr orkar inte få hoppet upp för mycket, orkat iinte hantera känslan av nederlag. Imorgin ar jag ett tio timmar långt studieprogam.
 
 
Min vän är här. Superskönt. Igår gick vi ut på krogen, hade där ndär  känslan "det känns verkligen inte som 1 1/2 år". Sånna vänner är bra. Sånna vänner måste man hålla hårt om.

Kommentarer:

1 Polär Marielle:

Ja såna vänner ska man hålla i. De betyder mycket.
Känner igen den där överaktiva känslan. Nu har det ju gått ett tag sen du skrev så vore intressant att veta hur det gått. Om den la sig eller fortsatte.
hälsningar Marielle.

Kommentera här: