Bloggide

Bloggen har gått i ide för tiden. Alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid.
 
Jag är stressad över C-uppsatsen,min ursprunliga plan var att ha den färdig första maj. I dagsläget har jag ungefär 300 sidor att plöja igenom innan jag kan börja skriva. Skrivningen brukar dock gå fort. Så stressad men med självförtroende.
 
Annars händer det inte så mycket här, försöker planera framtiden lite grann, lista hur jag ska gå den karriäsvägen jag har lust att gå.
 
Nu väntar ytterligare en timme till av läsning innan jag ska i väg på reselivskonferans. Har egentligen inte tid till det, men som student tackar jag aldrig nej till gratis mat och gratis biljetter till diverse turistattraktioner. Det kommer passa fint när svågern kommer på besök i sommar :)
 
 
P.S staffeten gick ultradåligt!! Jag tror jag aldrig gjort så dåligt i från mig någonsin i löpning. Men det var roligt och jag fick verkligen mersmak för det! När jag har skrivit klart min uppsats ska jag sätta igång ett träningsprogram och satsar på milen i slutet på augusti. Tror det kommer bli bra :)

Kommentarer:

1 Polär Marielle:

Hej hörrö, hörrö! Du får ju inte sluta blogga nu när jag har hittat hit.
Berätta gärna mer om dina studier!
Kram!

Svar: Jag kommer bli bättre på att uppdatera efter den 12 maj :) Det finns redan ett inlägg om mina studier (eller min krokiga väg genom dem) , ligger ganska långt ner och var ett av de första inläggen jag skrev :)
Ido

Kommentera här: