Baltazar's Happy Place

Efter jobbet kändes allt skit. Jag hade redan en backpacking-planerar-dejt med Freddy, han ska till Marocko och jag är grymt i avundsjuk.
 
I vilket fall som helst, så hamnade vi på Opera (gud vet varför) och jag fick i mig tre öl på tom mage. I vilket fall som helst, jag satt och gnällde över Ramses och Freddy gav mig det mest öppenbara rådet - som alla andra har gett mig. Skit i honom! Snacka med honom när jag är nykter! Kräv att han i det minsta tar ett beslut.
 
Men ja, jag blev 14 år igen och kom på mig själv (eller Freddy bustade mig) med att sitta och kolla på hans FB-profil.
 
Någonstans under samtalet kom vi in på piercings och jag kom att tänka på något. Nu när jag är singel och helt öppenbart inte kommer att ha sex på ett bra jävla tag, så ska jag unna mig själv med en piercing (pengarna det kostar att pierca mig sparar jag på att inte dricka den närmsta månaden)

Så återigen finner jag mig i en situation där jag sitter och googlar som fan. Och vet ni vad? "Min" piercares flyg blev inställt, så imorgon kl 10.30 får jag en sprillans ny piercing i min högra bröstvårta :)
 
Jag är så exalterad - det är alldeles för längesedan jag var i en piercingstudio!!!
 
Och nej jag är inte galen! Och nej jag är inte manisk!
 
Det låter sjukt, men piercingar, tatueringar och skit gör mig lycklig! 
 
Jag får se det som en present för att jag just betalade sista hyran på gamla lägenheten!
 
Nu ska jag sova! Om sju timmar ska jag ta biopsier - dubbelt upp med smärta imorgon!
 

Kommentera här: