Rivstart på det nya året

Pust och stön!
 
Allt det där jag skulle gjort under 'julledigheten' (som egentligen bara betyder att jag inte hade skola), men inte fick gjort för att jag var sjukt utsliten, har nu kommit i kapp mig. Jag fick en tuff, men bra start på det nya året. I helgen ska jag sätta mig ner på riktigt och lägga fram en plan för de kommande veckorna. Det är mycket som måste göras NU, men också senare i år, såsom Högskoleprov och omprövningar på KomVux hemma i Jämtland. Känner paniken bara av att skriva det!

I vilket fall som helst. Jag har hunnit sticka iallafall, mitt i allt det här, haha! Här är en bild på de vantar jag började sticka förra veckan, men dessvärre var tvungen att repa upp helt. Jag överlever, det var bra övning och ganska roligt också!
 
Förhoppningsvis kommer Kh till stan idag, lite svårt att veta. Snackade med henne igår och hon hade tydligen blivit rånad i Algeriet och har därför ingen telefon - det förklarar ju varför hon varit omöjlig att få tag i på sistoende. Imorgon har jag möte med en karriärvägledare (som det som fint heter) på universitetet.
 
OCH! Årskrönikan kommer - lovar! Nu har jag kommit så långt med den att jag måste skriva klart den. När vet jag dock inte, haha!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

Har precis införskaffat mig likadan kulör på nagellack! :D

Svar: haha! H&M's mellandagsrea :)
Baltazar

2 Linda:

Haha ja! :D

Kommentera här: