Nervös

Livet har verkligen rusat i 200km/h sista två veckorna - men på ett bra sätt.
 
-10 dagar med besök (oh! det är så skönt att ha gäster i huset! Saknar verkligen att bo i kollektiv, så jag har verkligen fått ladda batterierna, fast det har varit en sjukt intensiv period)
 
- Road trip i fjällen (självmedicinering för själen)
 
- KomVux, KomVux, KomVux (har gjort det precis motsatta till det jag gjorde på uni och jag hänger faktiskt med)
 
- Sjukdom (åkte på bronkit för tredje gången i år och denna gången var det faktiskt såpass allvarligt att jag fick mig en liten sjukskriving - naturligtvis mitt i besöksperioden)
 
- Maken (........)
 
- Matteprov i dag (och jag är SKITNERVÖS! Fast jag vet att jag fixar hela kapitel 2 och halva kapitel 1 - så är jag livrädd för att få hjärnsläpp senare i dag. Dessutom kommer jag försent och får därmed mindre tid....andas lugnt. Du fixar det här!)
 
Det är egentligen inte så mycket att uppdatera på, visst finns det irritationsmoment och glädjestunder, men allt faller liksom inom ramen av det normala. Livet går bra just nu, jag har kontroll och jag får rida på den här vågen så länge den varar)
 

Kommentera här: