Mina första vantar

Så här blev mina första stickade vantar. Var mycket lättare än vad jag trodde (när jag väl insett vad jag gjorde för fel),men jag tror jag började om på högra mudden säkert 8 gånger. 
 
Inte världens finaste,men jag är sjukt nöjd och har med detta faktisk klarat ett av år 2016 års nyårslöften ☺
 
Igår när jag skulle packa ner dom för att skicka dom vidare till Tjeckien upptäckte jag dock en katastrof!!
 
Vänster tumme såg ut som om den levt ett hårt liv. Såg ut som om någon tagit en nål och slitit upp fästet!!
 
FLASHBACK LÖRDAG MORGON 06:32
 
Bror - en man på 90 pannor och närmare 1,80,  beundrar vantarna jag högljutt och intensivt skryter om dom. Han påpekar att de ser ut som babyvantar och undrar hur det är möjligt för vuxna människor att vara så små. Han tar på dom och konstaterar att han älskar Alpacka.
 
Därefter för han sin GIGANTISKA HÖGRA HAND IN I DEN VÄNSTRA VANTEN.
 
Summan av kardemumman : jag borde skaffa mig bättre vänner , haha 😂
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

Fina <3

Svar: Tack!
Baltazar

2 EmilSwe:

Vilka fina vantar :)

Svar: Tacktack!
Baltazar

Kommentera här: