Äktenskapsrådgivning

Första gången på äktenskapsrådgivning idag. Mycket mer avslappnat än vad jag hade förväntat mig. Speciellt min man kände att han fick något värdefullt ut av det. Vi ska tillbaka nästa vecka igen, har fått lite hemläxor och sånt.

Är inne i en svacka nu. Förra veckan blev det verkligen för lite sömn, mat och för mycket stress och jobb, plus att jag varit dålig på att ta mina mediciner. Så nu har vi gått över på "åtgärdslistan"

Några timmar med studier och sen i väg på jobb. Förra veckan var det så mycket att göra, så jag fick inte tid till att gå på skolan. Väldigt dumt.

Om två veckor påbörjar jag den psykiatriska utredningen, så ska jag och min psykolog försöka planera framtiden rent behandlingsmässigt. Det finns några alternativ, några av dom är anhörigkurs i bipolär sjukdom och mindfullness kurs. Andra är typ; att jag ska ha en kontaktperson på psyket som jag kan ringa om det krisar sig, när terapin är avslutad.

Kommentera här: