Snabbuppdatering

Jag har just nu gått in i den abslout mest stressiga perioden på året - tentaperioden.
 
Jag har gett mig själv till första maj att skriva klart c-uppsatsen - detta ger mig tolv dagar att redigera och få inspel från andra. Jag har knappt börjat - men nu vet jag vart jag ska leta.
 
Påsken var väldigt fin, även om jag bokstavligt talat höll på att frysa ihjäl.
 
Har fått en idè till bloggen om att kanske dela den upp mer tematiskt. Mitt liv är kanske inte så väldigt intressant att läsa om, om det inte sätts in i ett sammanhang.
 
Har ni förslag eller idèer på vad som skulle vara intressanta teman - skrik till! (eller lägg en kommentar - det kanske är enklare)
 
Det blir inget maraton på lördag , men jag ska springa stafett och det är bara 2 km, det ska nog min gamla kropp klara av ^^
 
Nu blir det påfylland av koffein och lite mat och därefter räcer-läsning av artiklar och böcker.
 
Och igen, jag är intresserad av att komma i kontakt med andra som driver bloggar om psykisk ohäla. Lämna ett fotavtryck, vettja!

Kommentarer:

1 Polär Marielle:

Hej, här kommer ett fotavtryck.
:-)

Svar: Blir så otroligt glad att jag fått min första stammis och mitt allra första fotavtryck! Härligt att folk som läser bloggen ger sig till känna :)
Ido

2 Mychan:

Hej :)

Vet inte om jag driver en blogg om psykisk ohälsa, skriver mest av mig om allt och ingenting. Doch innefattar detta allt och ingenting mycket psykisk ohälsa...

Svar: Mychan, din länk fungerar inte!
Ido

Kommentera här: